Garanti

Defekt ved modtagelse

Hvis varen viser sig at være defekt lige efter modtagelse, vil vi venligst bede dig om at kontakte vores kundeservice så hurtigt som muligt. Hvis vi er i stand til at reproducere defekten, vil vi tilbyde dig en passende løsning.

I tilfælde af at pakken er ankommet med skader fra fragtfirmaet, så kontakt os venligst inden for 48 timer efter modtagelse.

Defekter efter modtagelse

IndeShop arbejder i overensstemmelse med garantibetingelser for hver leverandør. På produktsiden eller hjemmesiden hos leverandøren kan du finde garantiperioden og betingelser for hvert produkt.

Kotnakt venligst vores kundeservice med et billede af den skadede vare eller del. Hvis garantikravet gives, vil vi bede dig om at sende produktet tilbage til os, hvorefter det vil blive repareret eller erstattet.

Returomkostninger

Hvis defekten opstår inden for 90 dage efter køb, vil vi betale returomkostningerne og omkostningerne til at sende dig det reparerede produkt eller erstatning. Hvis defekten opstår efter 90 dage efter køb, er du nødt til at returnere produktet til os på egen regning.